Startar nu

Då börjar nya jobb veckan idag.. Fyra dagars jobb sen håller vi heeeelg :D åhh vad jag längtar. Är så trött o opepp på jobb nu. Jag behövefr verkligen vår semester. Guh vad jag längtar. Resa ska vi oxåp, wihooo.... ser fram emot detta massor.
 
Jobbig vecka med Tindra denna veckan. Hon ljuger mycket för att få som hon vill, allt ifrån att hon får ont av de skorna (för att byta till finskorna) ont i benen (orkar inte gå), maten är stark (vill inte äta) jag är trött (vill inte äta) Jag måste dricka (vill inte sova) Skvätter ner sina kläder med vatten (för att få byta)
massor med sånna här saker hela tiden, finns många fler. Sen är hon så gnällig o tjattig o tvärtemot att det är bläää..
sen har hon extremt livlig fantasi (vilket oftast är bra och roliigt) men hon kan komma på historier som inte alls är sant, som jag vet inte är sant, o då säger jag ju nämen så var det väl inte. Men hon vägrar lyssna på den versionen hennes är sann... Hur bryter man ett sådant  beteende.
Oftast är det om ofarliga saker, men ibland blir det alvar, typ när hon ljuger om sjukdom eller om när hon är hos sin mamma m.m.. då är det farligt för man ska verkligen inte lyssna på det hon säger, men tänk om det är sant ?! man vet ju inte.
 
aja det var det :P fick man lättat på detta.
 
Nu ska snart uniformen på.. suck. har redan hemlängtan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0