Super trevligt

Va riktigt trevligt igår. Kul o träffa Niclas kompisar. Har lite blivit så att vi är mycket med mina vänner, men jag kan ju inte hjälpa att det klickar så himla bra :P haha nä Niclas trivs jättebra med alla mina vänner o tycker om dem allihopa.
Ha umgås för 17 t.o.m med dem när inte jag kan komma :P
Jag älskar det. Niclas är liksom så himla lätt.
Min igår träffade vi Jimmy och Johanna och dem va hur goa som helst och vi kommer defenitivt träffas snart igen.
 
Asså hans dessert by the way va typ orgasm :P haha choklad fontän (fast han sa det på franska) kan inte beskriva hur gott det var, ville verkligen slicka tallriken. yumm.
Och niclas biffar med fetaost var verkligen jättegoda, han kan det där minnsann ;)
 
Efter maten spelade vi spel, jag o niclas var ett team. åhh  vad jag är dålig förlorare, dock var det ganska jämt. Men jag blev ju super uppjagad när nic inte fatta vad jag mena, något som jag tyckte var så självklart :P Aja ni som spelat med mig vet ju hur jag kan bli.
Men jag höll tillbaka massor o vi hade en riktigt trevlig kväll.
 
Snart ska jag hämta Monkey o sen ska vi dra in till Malmö för att umgås med våra finaste E R J. ♥
 
Sen blir det jobb hela helgen. Åhh måste fixa lite till nya lgh. Hoppas verkligen vi får nya lgh någon dag tidigare annars blir det ju lite problem. Sen fixa elbyte o internetbyte m.m.
Mycke o dona med egentligen, men oj så tacksamt sen när vi ska bära, hissen upp framme... yeeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0