12-12-12

Idag är det min födelsedag..
Hmm man borde fyllt 12 :/ haha
 
27 får funka helt enkelt :D
 
Fick en jättefin klocka av min fina Älskling.
Som jag har velat ha i evighter men aldrig köpt. Detta sa jag nog nångång i början av vårt förhållande, tror det va när vi va i USA nångång där att jag vill köpa den guess klockan.
Men hade faktiskt inte klockan i huvudet nu, jag sa till honom jag önskade mig en klocka, en klocka att ha på jobb. Då tänkte jag typ UR o PENN :P
Så fick jag denna vackra klassiska klockan.. WOOOW
Måste gå o spänna in den då den va för stor, måste göras snart så jag kan använda den :D
 
Ikväll kommer släkten hit :)
Trevligt som vanligt, längesen och dessutom blir det ju en splittrad jul så då känns det bra vi träffas nu idag för o fira Miiig ;) hehe
 
Nu måste jag städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0