Infklyttningsfest

På lördag ska vi minsann ha en inflyttningsfest :)
Lite blandat av på min mina vänner och Niclas vänner :)
Blir lite som förfest o sen tar vi nog en sväng om här i Trelleborg :D
Längesen jag var ute o partade så ser faktiskt fram emot detta...
 
Måste städa här hemma :/ Vill ju visa hemmet i sitt finaste. Inte såå mycke o städa men vill helst ha det gjort så man slipper hålla på o dona samma dag. O jag e ju knappt hemma förrens på lördag.
 
Min födelsedag närmar sig ;D 27 fina år har passerat.
Har bjudit hem lite fammilj  den 12 även för att de ska få se hur vi bor :)
 
Igår bakades mängder av lussebullar hemma hos Emelie, så nu kan jag bjuda på glögg o julbak som lovat hehe.
 
Igår fick jag även äran att bada babysim med min älskade lilla Jolie. Hon dök massor o va så duktig. Kul o se hur mycke som hänt sen sist jag va där då bebisarna mest flöt omkring :P
Mysigt o få vara så delaktig i hennes liv.
 
Det snöar för fullt och jag älskar det, hoppas verkligen vi får en vit jul. Hoppas det är mycke snö nästa vecka då vi har Tindra så vi kan ut o åka pulka, wiihooo. Längesen jag gjorde det kan jag säga.
 
Sen kommer julen o all ade underbara lediga dagar som är fullspäckade med mys.
Tivoli, familj, julmys, julmat och släkt.
 
Nyår vaknas och den ska firas m,ed vännerna såklart :)
 
 
Två veckor senare sitter vi på flyget till egypten :D
 
Japps vi har verkligen en fullspäckad månad och jag älskar det. Inget tråkigt bara kul :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0