KLAR

Alla julklappar blev klara igår, både från mitt håll och Niclas håll... wihooo.. ALDRIG förr har jag varit klar en hel vecka innan jul.
Så skönt det var igår dock att vi blev klara o hittade allt vi skulle. Riktigt nöjd är jag dessutom :)
 
Bara jobb denna veckan sen är vi lediga i 5 dagar Tillsammans , helt fantastiskt.
 
22 dem är det tänkt vi ska dra till tivolit i kph med hela niclas familj.
ska bli riktigt mysigt, älskar ju tivolit såhär juletid, det är så vackert.
 
Denna julen blir det mycket umngås med Niclas familj.
Min familj är splittrad :/ Får försöka hitta en dag vi kan få ihop alla syskon o mammsen ju <3
 
Mååååste hitta en bikini. shises var ska jag hitta det?? hua... Snart drar vi till sol o baaaad wihooo 3 veckor to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0