Börja Packa?

Jag undrar när d egentligen är bra att börja packa! Har köpt flyttkartonger nu =)
Man kan ju plocka ner alla glas o serviser man inte använder.. men huh då innebär detta att när jag börjar så förvandlas min lilla lgh till kaos, har ju inte allt för mycke yta att ställa lådorna på :P
Ikväll ska jag hem till Emsan o mysa med en film chips o dippa... Känns som d va så längesen vi hade vårt mys.
Min huvudvärk is killing me, gaaah.. försvinn
Just d glömde berätta, nu när jag flyttar så kommer ju jag flytta ifrån Malmö =) Jag flyttar till Trelleborg
O vet ni även sus o christopher flyttar dit =) makes me so happy... Haha vem hade trott detta?
Riktigt mysigt o ha en av sina bästa så nära.
För visst känns d som man kommer komma långt bort, även om Trelleborg egentligen inte e såååå långt bort, finns ju definitivt längre ;) hehe
Men hoppas att detta kommer funka, att jag kommer in till Malmö för familjen o vännerna o vice versa.
Har så mycket att se framemot.
Man kan vekrligen inte tänka än annat på sitt samboliv, vårt liv tillsammans, inredning, o allt där omkring =)
Åhh va jag längtar, dagarna går sååå sakta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0