Börjar bli tråkigt

Att packa börjar bli riktigt segt. vet inte vad mer jag kan packa, även fast där finns tusen saker haha. Ska vara klart tills på fredag.
Så nu är det mindre än en vecka kvar
Sen är jag sambo med min andra hälft.
Denna veckan är det Tindra vecka, får se hur mycke jag hinner träffa dem i veckan. Hade dock behövt Nic hjälp med vissa saker, men d går inte då han måste köra till Trelle direkt efter jobb..
Men ska nog klara av d på egen hand.
Måste köpa färg så vi kan måla innan möblerna kommer in.
Vårt sovrum har en gräslig färg, riktigt gul är den, d stör mig och men d får bli ett senare projekt att måla om där.
Kan inte bestämma oss för vilken färg vi vill ha där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0