Han som bara vill göra mig lycklig

Japps.. Han bryr sig.. Min underbara pojkvän.
Han överaskar mig, han hjälper mig, han skrattar med mig, han lyfter mig.
Just nu när jag som mest behöver honom, d är då allt kommer på prov och visas.
Härom natten drömde jag en sån tråkig dröm ni vet näär man vaknar o d känns som om det var på riktigt.
Denna gången vaknar jag av att jag gråter och även Niclas vaknar.
Jag drömde han va kall ortogen o lämnade mig. Hemsk dröm
Då gör han precis vad jag behövde. han sa inget om att jag va löjlig för d e ju bara en dröm.. Nädå han bara pussar på mig o sen håller han om mig resten av natten. Jaaa precis vad jag behövde.
Åhh min fine älskling =)
Alla hjärtans dag har vi skjutit på, Han va i sthlm så d va inte så mycke mer med det. Tror vi skjuter på en romantisk kväll tills vi flyttat, för just nu får man ingen myskänsla alls i min lgh, bara lådor o stök överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0