Magsjukan!

Så skum magsjuka. Som jag sa häromdagen så kräkte ju T där på kvällen hos mamma. Men sen efter det mådde hon bra, för säkerhetsskull stannade Nic hemma med Tindra dagen efter. Hon mådde bra hela dagen igår och hade massor med energi.
Inatt kom d, o fy va hon mår dåligt den lilla.. Tar ju på kroppen det där, inte lätt..
Men tyckte d va skummt d kom så där en dag senare. Aja, jag åkte o handla medecin och vätskeersättning till henne, sen åkte jag hem.
Man vet ju aldrig om d kommer slå en själv nu, jag i princip väntar på det.
Så nu har jag packat massor i väntan på att ligga utslagen.
Äter god mat :)
Men nu håller vi tummarna, vill inte flytta magsjuk och vill helst inte starta första kvällen i Vår lgh med att vi ska ha sjukstuga.
Håll tummarna , ihh
Mina lådor är förresten slut. Så måste fixa d imorron, tänkte även vi ksulle fixa färg imorron, får se hur den lilla mår.
MM äter kassler med ris o bea sås, enkelt och så gott.. =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej tjejen! Så kul att du har börjat blogga igen :) Riktigt kul att få läsa om hur lycklig du är, det är du verkligen värd! :) Ta hand om dig och lilla familjen och lycka till med flytten :) Kramar

2012-02-21 @ 19:47:08
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0