Min tur

jahapp då blev jag sjuk iallafall, trodde jag skulle klara mig, tog ju så lång tid innan jag blev smittad.
Nic va sjuk hela förra veckan, enligt honom e han frisk idag =) Lagom till att ta hand om mig ;)
Nä men usch så tradigt, ligger i soffan me tjocka täcket. Väntar på Älskling som snart ska komma hem (slapp åka o hämta) tur me tanke på man inte har nån ork i kroppen. Dock tagit lite ipren o mår just nu rätt bra.
Har tagit o tvättat idag ju, så får väl ner o hämta d, borde vara torrt nu. Bädda rent i sängen (åhh d absolut bästa)

Min tur nu (keon reklamen)
Asså denna låten gör verklligen mig glad, tycker den e asskön =)
Hoppas dem spelar på denna reklamen länge, för d e en reklam jag faktiskt njuter lite av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0