Miranda

Mina ganska stora miranda nalle samling är nu inte längre mig... 
Vissa har min lillasyster beslagtagit, anda kommer jag fint dekorera Tindras rum med..
Kommer dock behålla en
Minns inte vem jag fått den av, men tycker den är fin =) så den får stanna hos mig
Lite sorgligt goodbye på nått sätt, älskar de fina nallarna ;)
Men dem stannar ju i hemmet. =)

haha fjantfia jag e :P
Niclas e nog glad, finns ju en risk att d blir för "tjejigt" nu när jag har så fria tyglar i inredning.
Vill ju verkligen han ska känna sig som hemma in my touch of home ;)
Jag har sån tur för han e så lätt, d e kul för min del.. Sen e han självklart med på de flesta beslut.
Men han är glad om han får bestämma över det tekniska, haha fine by me :P
My perfect match ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0