Mys

Igår hade jag mys hemma hos emelie o robban..
Skulle se en film o lite gott som chips o dippa tilll det.
Yum.
Började se en film som ingen direkt fastnade i, kanske för vi snackade mer än titta på filmen.
Sen började en film på tv som vi såg ist. Bröllopsduellen. Jag hade faktiskt inte sett den, o den va ju en riktig johanna film. Emelie somnade gott i soffan så slutade med att jag o robban satt o tittade på chick flick =)
Jag kunde ju inte åka hem förren den va slut, va ju faktiskt bra.
Idag  ska jag tvätta. Hade velat tvätta allt ny inköpt som lakan o handukar m.m men  allt d e redan nerpackat. Så får göra d när vi flyttat men d ska nog gå bra då vi har både tvättmaskin o torktumlare inne i lgh, så ska nog blir helt nybäddat i våra sängar innan vi ska sova =)
Mamma ska komma förbi snart tror jag.
Ikväll ska jag hämta älskling på flygplatsen, han har varit i sthlm.
Köpte en påse med melon tuggummi igår, åhh mina favoriter, synd smaken försvinner så snabbt bara.
Dax o hämta en kopp kaffe! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0