Som nytt

Diskar rent alla ljusstakar m.m som jag inte tycker direkt jag behöver ha framme =) trots att d nu försvinner ner i en låda, saker som gör min lgh till mysigt hem, ni vet alla ens små saker.
Måste börja nånstanns..
Gör mina saker skinande rena innan jag stoppar ner dem så att det bara är till att ta upp sen i den nya lyan =)
Blir riktigt bra, d där me stearin är lite drygt dock...
Ser ju vår lgh framför mig, köpt ganska mycke nytt men många av våra saker som vi redan har får följa med då d är omöjligt för oss att köpa allt nytt. Även om man helst vill =)
Men allt som har varit ett måste för oss att köpa börjar bli klart.
Tindras rum har varit en prioritet, viktigt att hon har nånstanns o ta vägen i röra + det är ju så enormt roligt med barn rum, oj vad hon kommer få det fint, hon har ingen anning, allt är en överaskning.

Vår underbara säng är inhandlad, hämtas vid flyttdatum =)
Köksbordet är valt, dock inte stolarna =)
Det som nu kommer få komma när d kommer är vårt sovrum som just nu bara består av en säng :P
Men vi har valt vilka tillbehör och färg vi vill ha
Byrå
Nattduksbord
Lampa
Matta
Dekoration
Tavla
sängavel
ojojoj men säng är iallafall check ;) hehe d viktigaste..

Walk in closet - ett måste att pimpa upp den, men ett projekt jag inte ens börjat fundera på ;)
Ute platsen - Inte heller fått någon direkt tanke, får bli till våren

Datarummet - Mest Nics projekt tror jag :P

NYVOLL Byrå med 6 lådor, ljusgrå, vit Bredd: 146 cm Lådbredd: 66 cm Djup: 50 cm Låddjup: 44 cm Höjd: 80 cm
NYVOLL Avlastningsbord, ljusgrå, vit Bredd: 50 cm Lådbredd: 42 cm Djup: 45 cm Låddjup: 34 cm Höjd: 50 cm
Byrå och nattduksbord i samma färg, grå/vit
Kommer bli kanon fint, ska bara hitta en säng gavel som är riktigt snyggt till detta =)
Så inflyttningspresent önskas presentkort på IKEA =) just so u know :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0