Tillbaka?!

Jaaa just d, inte varit här inne sedan jag var ute på resan...
Skoja inte om hur mycke som har hänt i mitt liv sedan dess =)
Tänker inte ens gå igenom detta utan vi tar dagen från idag.
Min skrivterapi börjar nu!
Även så mitt nya kapitel i livet börjar Nu!
1 Mars kommer jag bli sambo med min Niclas och lilla bonusen Tindra!
Japps det är mycket nu!
Denna midsommar träffade jag min Kärlek! 2011
Kan inte fatta jag verkligen ska bli sambo! Känns helt underbart.
Man kan inte riktigt hålla sig, jag som annars kallas spara har nu blivit en riktig slösa.
Åhhh vill bara handla handla handla (till vår lgh)
Vi köpte en säng häromdagen, första sängen som jag köper, haha på tiden...
Får faktiskt säga jag längtar enormt till sängen, ahh va vi ska sova gott.. Jag sover så lätt nuförtiden o vaknar fleeeera gånger om nätterna.
Vi har Tindra varannan vecka, hon är helt underbar liten tjej och vi funkar jättebra ihop.
Visst har detta lite extra prövningar, men kan inte se mitt liv utan båda två som nu är så stor del av mitt.
Tindra är flickornas flicka, det är Rosa Prinsessor och hela fadderullan, jag läääängtar tills att få göra hennes flickrum =) Stora planer för detta, åhh vad jag önskar man kunde köpa allt direkt.
Min bästa vän ska få bebis, ingen kan nog förstå hur glad jag är för detta.. Åhh tänk vi ska få bebis hihi.
Hon sparkar för full rulle nu och det är helt fantastiskt o känna genom magen och SE =)
Längtar massor efter heffaklumpen!

Jag och Tindris i flodhästens stora gap =)
Tror faktiskt jaag kommer börja skriva igen, d e liksom lite mysigt o skriva, och möjligheten att kunna titta tillbaka!

Nu öppnar vi mitt nya kapitel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0