time to go

to bed =)
Lr iallafall gosa ner sig, får se om där är något o titta på på tv. Som kan trötta ner en lite så man kan somna gott =)
När vi har flyttat ska jag börja träna.. haha ofta man säger så. Men har verkligen lagt på mig de där partner kilona. Denna eviga vikt, åhh suck jag blir så trött. Jag och Niclas ska göra detta tillsammans, hoppas på att han ska kunna peppa igång mig, pusha mig lite extra. Det behöver jag. 200 m ifrån oss ligger dessutom ett gym som även har pass av olika slag. Ska ta och skaffa mig ett kort där, men först måste jag komma igång. För köper jag ett ska jag va igång annars tröttnar jag efter två veckor o då är d verkligen waste of money.
Pengar är oxå ett ständigt suck, åhh önskar man hade mer så man inte var så bunden. Nu får man tänka på alla inköp, hejda sig. Vill ju resa t.ex men d får vänta. Så mycke man vill köpa till lgh, men även där mycke som får vänta. Vill köpa allt på en gång ju inte vänta me nått till nästa m¨nad o sen nästa månad. åhh..
Fast jag tror verkligen vi kommer få det jätte fint, längtar så tills vi får sätta upp allt o jag får gå o pilla.
Jag vill även hitta min kreativa sida, vet inte vilket det är ännu. Måla? sy? dekorationer? hmm hoppas på o få komma igång med något snart.. Som kan bli min avkoppling liksom. Förlag?
Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0