Trelleborg

Asså fatta att om en vecka kommer jag bo i Trelleborg!
Shises.. Så galet.. Trodde jag aldrig.
Hoppas verkligen att det kommer kännas som hemma snabbt.
Och att jag snabbt vänjer mig vid busspendlingen. =)
Känns faktiskt lite sorgligt att lämna sin lgh. Har bott här i snart 6 år.
Men sen å andra sidan har jag alltid älskat o flytta, har ju gjort d 11 gånger.
Nu när jag tänker efter har jag aldrig bott på ett och samma ställe lika länge som jag gjort här.
Längtar tills vi ska börja köra iväg lassen o hämta alla våra saker. Vi ska bygga upp vårt hem.
Längtar så himla mycke tills Tindra kommer hem och ser d. För hon förstår nog inte riktigt nu, hon vet ju vi ska flytta men ja d e ju nog mest ord i hennes öron.
Åhh ta mig hem nuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0