Vår helg

Inser att det inte ens är en vecka kvar i min lgh nu.. Snart  sååå, åhh snaaaaart!
I fredes tog jag d lugnt i min glh, hade egen tid o mys här hemma =) La mig tidigt, kollade massa nya avsnitt på greys anatomy.
Lördes ställdes klockan tidigt så kom mammsen o hämtade mig, in o handla saker till bakning.
Jag Elin och Vera bakade super fina cupcakes och  kärleksmums
Detta gjorde vi för en överasknings baby shower åt den blivande Mamman, Emelie =)
Och överaskad blev hon. Jag blev hel nöjd med eftermiddagen, pyntet blev bara så himla bra, ja vi verkligen lyckades.
Tror hon blev så överaskad oxå över hur många av hennes vänner från olika håll var där.
Idag har vi haft morron mys hos Nic. Sen när vi ätit lunch begav vi oss till parken och mata fåglarna, sen lekte vi på lekplatsen.
Hem till mig så jag kunde duscha o byta kläder. Då började lilla T må dåligt :(
Hem till Mamma och äta middag, super gott.
Då kom det vi väntat på med Tindra.. Men sen mådde hon bättre, så hoppas d bara va nått litet. D får vi se inatt.
Känner mig själv lite illamående, men hoppas d bara e som jag e påverkad :P Kräk e väl ingens favvo direkt.
Imorron ska jag iväg på massa ärenden. Sen nu är det dax att börja packa på riktigt.
Niclas har en idee om att allt ska vara flyttat på fredagen. haha o då slutar han kl 16, jag tvivlar ju på att vi hinner. Vi ska ju även in på Ilva och Ikea o hämta säng och köksbord :P
men vi kan nog sova i lgh redan på fredag =) sängen e ju där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0