19 Juli

Idag är min och Niclas kärleksdag =)
19 Juli för ett år sedan frågade jag chansen på Niclas.
 
Han hade redan frågat mig två gånger tidigare om vi var ett par men jag kände jag behövde verkligen tänka  igenom detta, och det behövde jag för att Tindra var inblandad. Blir det vi så är det inte bara vi, vi är ju faktiskt 3 stycken.
 
19 Juli packade jag picknik korgen med jordgubbar och champange =) Överaskade Niclas på stranden vid solnedgången på en filt. Som vi mös.
Niclas sa till mig att detta är det finaste någon gjort för honom. Jag sa men detta är ju sånt som en flickvän gör för sin pojkvän =)
haha ja så va vi ett par på riktigt :P
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Stort GRATTIS till er båda på er kärleksdag!!!
Önskar er massor flera kärleksdagar.
PUSS på er!!

2012-07-19 @ 18:44:26
Postat av: ☆ m a l i n .

Vad gulligt :)

2012-07-19 @ 19:15:34
URL: http://carlssonmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0