Jolie Chloe Ahlcrona

I söndags var det minsann dop för den lilla damen.. Hon skötte sig exemplariskt o vi va ett great team. Otroligt söt liten klump..
Just i söndes sken solen starkt, vi hade toppen väder. Gjorde dock att det var fruktansvärt varmt o kyrkan, och både Jolie och Jag är som element.. hua va vi svettades.
40 minuter varar ett dop, det var tungt men jag njöt varje sekund med min lilla guddotter.
Tycker dopet är en fin cermoni där vi hälsar de små välkomna.
Prästen  va en kvinna som va jätte mysig. Man kände hon hade bra vibbar, glad och omtänksam.
 
Jolie döptes tillsammans med en annan flicka som nu heter Alicia.
 
 
Vi hade en bra dag och man kunde andas ut efter att kyrkan hade gått så bra. Sen åkte vi till Limhamns församlingshem och åt smörgåstårta o massa goda bullar m.m Jätte fin lokal, ljus och fin. Sen öppnades presenterna och tösen fick hur fina saker som helst.
Av mig Nic o Tindra fick hon ett litet guldhjärta (halsband) Med en ingravering i hennes namn.
 
 
Måndag bestod av träningsvärk i armarna :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0