Konfan

Idag är Elins konfirmation =) 
Tyvärr missar jag denna då jag inte fick ledigt från jobb.
Det störiga är att mitt arbetspass känns som ett hån. 14-17 = ska in till kph o tillbaka :(
Gör mig så lessen att jag inte fick ledigt speciellt svider det när det är en sån här tur.
 
aja inte så mycket o göra. Har skickat iväg Niclas och Tindra med kameran i högsta hugg =)
 
Mamma har ändrat så vi ska ha fest för elin nästa helg. Lilla damen har ju inte bara konirmerat sig hon har ju under sin tid borta även fyllt 14 år. Så nästa helg är jag med o firar grodan.
 
Niclas har köpt en ny data. Verkar som om det är ett klipp o han är skit nöjd :P Jag är glad för alla mina bilder är sparade och vi har nu en dator att lita på ;)
 
Igår umgicks jag med Emelie o lilla loppan :) Halledar vad det händer grejjer. Nu känns det som om jag missat mycke. Händer nytt varje dag.
Men när hon såg mig o sken upp med ett leende så dog jag av kärlek inombord. herreguh va hon e fin.
Älskade unge!
 
Vi gick en jättelång promenad ute vid klagshamn och träffade min mamma en kortis. Min fina fina mamma =)
Men kan nästan tycka det var tortyr när man inte får bada (leverfläckarna) svetten rann o man mådde nästan dåligt för d va så varmt. Men skön promenad va det iallafall tillsammans med Min fina Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0