Operation completed

Såå nu har jag tagit bort två  leverflöckar! Läkaren o sköterskan va jättebra..
Jag som annars e så tuff låg där med tårar o tyckte detta va jätte läskigt.
Den jag tog bort på ryggen va ingen fara, men när vi kom till magen o han började hålla på så kände jag stickningar. Usch låg o knappt andades o va så rädd det skulle göra ont. Gjorde inte ont men det stacks.
Så jag fick mer bedövning o då va d lugnt. Men kunde verkligen inte stoppa tårarna :P haha
Nu efteråt känns ju d ganska löjligt. Men nu är det gjort o de ska nu inte på inspektion. Toppen äntligen fått detta gjort.
En sån sak man går länge o tänker man borde göra men aldrig riktigt tar tag i det.
 
Om en vecka ska stygnen tas bort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0