Risigt värre

Så dåligt jag mådde igår. Kan nog inte minnas. Jag seriöst grät så dålig jag va.
Ringde Niclas o ville han skulle komma hem från jobb o ta hand om mig (vilket han såklart inte kunde göra hehe) Så jag grät o klickade honom. haha ja så illa va d! Fy för o va så sjuk.
 
Vi har Tindra vecka men hon har fått massor med kvalitets tid med sina farmor, för att jag inte ska smitta henne. Men Tindra har saknat sin farmor jättemycke så hon är nog bara glad för detta.
Tindra känner så mycke sympati när någon är sjuk eller har skadat sig.
Nu när jag är sjuk ställer hon massor med frågor så som, hur jag mår, om jag ligger i sängen om Nic har köpt medecin o så.. haha ja klok unge o mycket snäll.
När niclas bytade mina plåster på ryggen för stygnen så satt hon brevid o höll min hand för att jag inte skulle vara rädd haha kan man få bättre stöd??
Tindra har nyligen själv tagit bort stygn så hon minns ju hur det känns, så när hon såg mina stygn så såg man hur hon rös till, men hon va stark för mig o va vid min sida hela tiden..
 
Imorron ska vi till Susanna och Chris. Får helt enkelt se hur jag mår imorron.
 
Febern försvann inatt, svettades bort, fy fan när jag vaknade där. Men skönt den är borta, blir till att tvätta de alldeles nytvättade lakanen igeeeen :)
Nu är det bara halsen kvar. Gör fortfarande jätteont o svälja men då jag är på bättringsväg håller vi tummarna =)
 
Vill så gärna umgås med mina vänner. Vill verkligen inte min lediga helg bara ska försvinna.
Längtar massor tills vår semester nu, åhh va jag längtar efter o gå hand i hand med min soulmate o bara njuta, gå på stranden åka på utflykt äta o dricka gott, bara njuta av varandra med sol o värme...
Längtar!
 
 
Myser på hotellet med toy story 3 (jätte fin film för övrigt) =)
 
Detta var ju vår helg i sthlm, som jag är så glad för att dem följde med på. Roligt o komma iväg på lite äventyr tillsammans.
Tindra fick på hemvägen hjälpa mig jobba lite, hon var ju överlycklig.
Hon fick blandannat göra ett utrop. hon får micken o tror det är som en telefon, ropar ut i hela tåget HALLÅÅ (bra skånka)  och sen Nästan Hässleholm. hahaha Resenärerna smälte o bara log när hon kom senare o klippte biljetterna, Finns det några nya resande?? :P Sötnöt
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0