Sjukstuga

Idag mår jag mycket bättre, så tänkte försöka städa bort allt jag inte ens orkat titta på.
Tyvärr skrev Niclas precis att han är seg i kroppen som om d känns när något ska bryta ut.
 
Så vi missar mys kväll med vännerna o får stanna hemma o rå om varandra.
Nu ska vi bara komma på vad vi ska göra lugnt o o fint med lite fredagsmys. Det är ju trotts allt vår lediga helg..
Kanske kan ta en mysig promenad? Frisk luft e ju bra.
Får se hur seg den andra e.. Blir han lika dålig som jag så ska jag lika fint som han tog hand om mig ska jag ta hand om honom.
åhh om ni bara visste hur fin han va.. Gjorde allt, behövde inte ens be om saker...
 
Har nog aldrig haft så mycke disk här hemma som nu, så d e nog bäst jag börjar diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0