Smärta!

Jag kanske har blivit klenare I dont know.
Men guuh va ont jag har hafft i såren o runt om.
Svider som om någon häller salt i där. Drar som om muskeln pumpar konstant.
Svårt o förklara! Men jag hoppas på att aldrig mer få ta bort en leverfläck.
 
Nu är iallafall detta gjort, tackar jag för.. Nu vill jag bara det ska läka o läggas bakom mig :P
 
Ledig för dag två idag =) Underbart. Ska städa o tvätta idag! Ingen ångest att man missar solen o fint väder på en ledig dag, tänkte nog aldrig ens på det, bara tog förgivet d skulle vara kass haha
 
Igår va Emsan o Jolie på besök här.. Underbart.
 
 
'
 
Jag smälter för detta lilla liv på direkten!!
 
haha roligt igår när dem kom hade Jolie varit missnöjd i bilen påväg hit o gråtit mesta delen. När de kom innanför dörren fick jag se hennes krokodil tårar haha auw pluttan. Tårarna gör d svårare att motstå henne. Hon e by the way super söt när hon gråter.
 
 
 
Mamma dotter! Ser ni så stor hon har blivit? Inte klokt va hon växer.. Chubby =D Love it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0