Sötsuget

Jag har ett extremt behov av tt små äta på kvällarna, har alltid varit så.
Har dock aldrig varit ett godismonster eller så värst inne på söta saker.. Men nu vill jag ha socker, och mackor haha..
Kankse därför mina sambo kilo sitter som en smäck!
 
Nu kör vi iallafall nya tag igen.. Dax för ändring för bådas skull =)
 
Älskling är nu iväg o simmar, duktigt..
Jag ska ta tag i mina promenader igen, o detta med plankan e ju toppen, ser man på musklerna vid sidan av magen. Har slarvat i några veckor nu. Skickade iväg ett sms till Jonna om hon ville ut o gå med mig, ville hon, toppen då kommer jag ut idag oxå, behöver lite dragkraft här nu i början =)
 
På kvällarna kommer vi köra stenhårt på smoothies, igår gjorde vi en med olika frusna bär 0,5 dl a-fil 0,5 dl mjölk. Thats it, blev som en sorbet glass, riktigt gott...
 
Har bett nic handla hem lite sen efter simningen, måste nog ha något som mättar mer.
Har hört att kvarg är nyttigt så ska ha i sånt o lite havregryn tyckte nic, säkert en bra ingrediens som mättar
 
Får se vad han kommer hem med =)
 
Har ni några bra tips? Behöver inte bara köra frukt, kan va men vad som.
Skicka gärna in goda nyttiga tips..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0