Stockholm i helgen

Skulle egentligen åkt med min mamma men hon va tvungen att stanna hemma och jobba!
Så jag har smidigt planerna att Nic o Tindra ska hänga med (Niclas hatar åka med mina tåg, mår dåligt)
Därav har jag varit lite extra fin mot honom o han får välja aktivitet ;)

PLUS min stora argument var ju Tindra hehe... Kul för henne ju med lite äventyr ;)
 
Vi ska som det ser ut nu gå på akvariet, häftigt.. Men vi får väl se.
 
Dem ska iallafall följa med så jag har packat väskan med kläder.
Så kul vi ska ha. Hoppas på hyfsat fint väder. Men ja haha vi tar d som d kommer. Man kan ju alltid hoppas ;)
 
 
 
Smärtan i ryggen sitter fortfarande kvar, helt galet, om jag bara visste det skulle göra såhär ont.. :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0