1 år tillsammans

Idag är det ju ett år sedan jag och Niclas träffades. Sedan dess har det varit vi. Vi har pratat varje dagsedan dess. Min kärlek för honom bara växer för varje dag.
Jag har ett fantastiskt liv tillsammans med honom.

Han skänker mig glädje varje dag.
Jag kan inte nog ofta tänka vilken tur jag har haft som träffa honom.
Han har verkligen allt en tjej förtjänar.
Han är så snäll att d inte ens går att besrktiva, han hjälper mig alltid, han suckar aldrig, han går mig Inte på nerverna, han gör mig glad, han får mig och se fram emot framtiden,
Han Älskar mig Varje dag!

Jag är så tacksam för att ha dig i mitt liv!

Photo: Igår kom min fina sambo hem med rosor. Idag är det Ett år sen vi träffades, Älskling du o Jag sen dag ett. Älskar dig!

Fick vackra rosor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0