Banarbete

Ska iväg och jobba idag och imorgon, blir två långa dagar! Blir det alltid när det är banarbete. Kommer hem på lördag kl 21. Sen är jag ledig och redo för dop =)
Har gjort mina naglar JÄTTEfina, får hoppas dem håller nu två dagars hårt arbete :P
Annars får jag väl göra om dem, men d e ju lite projekt.. haha
Händerna är ju enormt viktiga o ta hand om, men guh så tråkigt kan jag tycka.
 
Sen vår långresa har jag haft jättefina naglar.. O om man ska säga en sak man är lite extra nöjd med på sig själv så får jag nog välja mina händer.
 
Har förresten extremt kassa leder, o d har ju blivit värre.. Nu har jag hittat knölar som växt ut, ska bli så skönt att äntligen få reda på vad som är fel. O vad dessa knölar är för nått.. Man blir ju lite orolig.
+ just nu har jag extra ont, hoppas lite på att d håller i sig tills den 5. Ni vet när man bokat tid har man ont ända tills man står hos läkaren o ska visa o beskriva.. Men detta har ju pågått så länge så detta ska nog hålla i sig.
Hoppas de kan fixa så jag inte har så ont....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0