Biggest surprise

Jag någonsin gett bort =)

Min mamma fyller 50 år i Januari. Jag min bror och syster, samt våra respektive har jobbat på en överasskning till vår mamma.
Vi ska bjuda henne på en allinclusive resa till Egypten, vi kommer vara där under hennes födelsedag!
Skojja inte om att mamma blev glad =) Japps tårarna rann av glädje.

Som pricken över iet så har Nic fixat så att hela hans familj oxå följer med. De gav även resa till sin mamma som aldrig fick något när hon fyllde år, tur är att även Lotta fyller år i Janurai =)
Haha Lotta  visste vi skulle bjuda mamma, men hon hade inte den blekaste anning om att hon själv skulle följa med.

Hur vi överasskade :

Hade knåpat ihopa till en frågerunda, med frågor som antydde om resa sommar m.m
Mamma skulle ut på uppdrag men för o slippa gå ensam så fick hon ta med sig Lotta! Lotta inser direkt vad som pågår och spelar helt enkelt med :P haha
Tänk så fel Lotta kunde ha då.

När de kommer tillbaka till huset är en fråga kvar som ska lösas.
De går båda bort mot frågan och läser tillsammans högt, frågan lyder.
Vart bär resan av i Januari 2013?

Båda tittar upp o Lotta brister ut Egypten, vi applåderar och skriker alla som ska följa med räcker upp en hand =D
ALLA räckte upp handen och mamma o Lotta bara tittar sen börjar de hoppa o förstå att halledar vi ska ju oxå :P haha
Detta va underbart att se. Vi blir 11 stycken som ska iväg tillsammans. För våra mammaor är allt klart, Semestern är redan beviljad, resan är betalad, Nu ska dem bara följa med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0