En tur till

Sen börjar roliga fyra lediga dagar =)

Imorron ska vi till Lotta o John! Jag ska fixa efterätt.. Jobbar och är inte hemma förren 15 tiden o vi har inte handlat ännu. Så jag gör det lätt för mig och slänger ihop en marängsviss =)
Japps Emelie, imorron blir det o synda ;P haha

Hade en jätte mysig dag igår med Tindra och Cati =) Vi va på stranden i falsterbo, jättefint va d.. Va t.o.m premiär ute i vattnet, blev ganska blöt då tindra tyckte d va en bra ide o skvätta ner mig :P O ja hon fick såklart tillbaka haha.. Spelade strandtennis o gjorde en sandsköldpadda =)

Sen försvann solen, så då åkte vi hem och då tittade solen ut igen så vi satte oss på uteplatsen ;) fick allt lite sol.

Idag har jag provat mig midsommarklänning, passade kanon =) Gonna bring last year back och ha samma klänning som förra midsommar när jag och Niclas träffades. så sött så.

Ser fram emot midsommar, hoppas på uppehåll men vem vet :P haha... Blir mys med vänner, spela spel o äta gott.. Härligt härligt.

Nu ska jag iallafall snart dra till sthlm.

Har bokat läkartid för mina handleder oxå, åhh hoppas vi får reda på vad det är med dem. 
Och angående mina leverfläckar så kommer vi att ta bort 3 stycken. Vill egentligen inte ta bort någon, gillar alla mina fläckar, men bättre o kolla upp så allt är OK.

Photo: Soldyrkaren nr 1

Tindra på stranden igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0