Härligt

Hemma igen efter att ha knegat extra =) pengar direkt in på sparakontot jajamensann =)

Tiden räcker fan aldrig till. Blir så trött.. Vill ha lite fler timmar på dagkontot tack!

Nu är jag iallafall ledig resten av dagen och imorron. Har bokat tid till att kolla upp lite leverfläckar (på tiden)
Fått remiss på att jag får gå till läkaren med mina handleder, ska bara få en tid bokad!

Måste få in en tid till o klippa mig. Tycker jag har blivit otroligt mörk i håret, så funderar på o lägga lite ljusa slingor.. Hmm kan inte bestämma mig, d kostar ju en del, men oj så sommar fräscht =) Borde unna mig då d va länge sen jag fixade håret. Detta ska helst vara fixat till midsommar men framförallt till dopet!
Gahh får ringa o boka tid nuuuu.. =)

Min hälsopakt med Emsan går kanon, visste inte jag hade denna diciplin i mig... Var har du varit?? =) Välkommen iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0