Hungern

guuuh va hungrig jag e NU. snälla mat bli fääärdig =)

EM Danmark Holland... Blir nog vin ikväll igen =) Heja Danmark !!

Idag har vi fått massor fixat! Åkte ut till Burlöv center för shopping inför månadens kyrkbesök i Juli!
Presenter är fixat!
Tindras kläder o assecoar är fixat =)
Niclas kostym med tillbehör är fixat

O lilla jag som är så för beredd är totalt tomhänt. =( Hur blev d såhär, hittar inte alls d jag vill ha. Jag ser ju i huvet hur jag vill min klänning ska se ut, hittar inte ens något i närhheten. Blir nog ett akutköp för mig i sista minuten, men jag ger inte upp ännu, tre veckor kvar =)

Va dock mycke rea så jag fick köpt en söt topp och ett par riktigt fina byxor =)

Sen åkte vi till stoff och stil och nu har vi fixat en tavla till Tindra oxå =) Ska bara pimpa till den med lite kul grejjer, ska bara få inpiraiton först =)

Rensat i rabatten, dock inte klar, tycker d e ett helvete, hara rensa rabatt... Därav en lätt sköt trädgård sen tack =)
Medans jag gjorde det så klippte nic sig, fin fint =) Bara jag oxå som ska klippa mig haha.. Men har ju hela veckan på mig o få tummarna loss. Vill även börja ge blog, måste kolla mina leverfläckar och även få kollat mina leder som gör så ont att d hindrar mig från massa. Japps jag har massa måsten meeeeen... Ähh nått får jag allt ta tag i =)

Nu e nog maten klar, halleluja.. Tjineling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0