Hus

Jag vill köpa hus
Nic vill köpa bil

haha hujjedamej..

Vi har inte ens börjat spara o lär inte kunna göra d på nån månad till.. Åhh o jag vill bara hitta ett fint hus som är för oss. Ett hus där vi ska skaffa familj o se dem växa upp i..

Undrar när detta kommer hända =) hmm

Idag har vi varit på utflykt.. Höganäs, pannkaksladan.. D va väl okej, men inget jag rekomenderar faktiskt, inte värt den långa bilturen.

Nu ska vi äta hemma gjorda hamburgare. mums.

Åhh säger d igen, jag vill börja leta huuuuus...

Kommentarer
Postat av: Carro

Känner igen det där gumman, vi längtar också efter ett hus där våra kids kan få växa upp. Vi var faktiskt och kollade på lite tomter i Trelleborg igår, dom ska ju bygga massa nytt där :) Vi får se till att hitta hus nära varandra så kidsen kan leka och vi kan umgås :) Kraam!

2012-06-07 @ 09:14:36
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Postat av: Vera

Synd att du inte tyckte att det var värt det, själv tyckte jag det var lite mysigt . Speciellt outletbyn.

2012-06-07 @ 16:34:20
URL: http://veroniiqe.blogg.se/juste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0