Let´s dance

Va ju så tradigt väder så jag hade inte alls lust att ge mig ut på en promenad i detta. Jag tog fram wii spelet med lets dance och körde ett pss där, har aldrig kört pass med wii bara dansat för d e kul.. Men nu körde jag o såg dem har ju dagliga saker, roligt.. jag blev iallafall rejällt svettigt. Nu efteråt har jag gjort plankan. =) Nöjd med dagens jobb.. Har ju slarvat massor denna helgen o vår pakt =)
Nu e jag me i spelet igen!
 
Imorron är det jobb på listan igen, ska försöka göra ett pass innan jobb faktiskt.. Får gå upp lite tidigare men det behöver jag =)
 
Vi har köpt hem massor med god frukt så ska nog göra mig en frukt lunch ;)
 
Fick ta en paus i skrivandet o vattna blommorna, åhh blommor, önskar jag hade bättre hand me dem.. De bara dööör... Ett faktum nu är orkiden slut, inga fler blommor, bara pinnar.. Men jag ska kömpa med denna för att få tillbaka blommorna... Men när man kommer hem till alla andra så är deras orkideer fulla av blommor, nästan tippar över ju.. =(
 
Hörde på nyheterna i morse att detta är den regningaste Juni, på ja jag vet inte hur länge, och enligt experterna så ska det bara bli värre med åren.. Så tänk på det när ni ska välja semester, ta den inte tidigt, ingen sommar då :P
 
Själv ska man ju ha en senare semester än nånsin, september. Men i dags läget känns detta inte alls jobbigt :P
Ser fram emot vår semester och VÅR resa. =) Bara viiii!
 
Puhh nu måste jag ta en dusch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0