Leverfläckar

Idag ska jag in till sjukan för o kolla upp lite leverfläckar! Har ett märke som förändrades gasnska mycke när vi va ute på långresan.

Catis kommer snart hit.. Hon o Tindra myser medans jag är iväg. Sen får vi se vad vi kan hitta på, hoppas på att molnen kan försvinna så vi kan sola på stranden =)

Så mycket som händer nu, massa kul dessutom.. Imorron ska min o Nics familjer träffas för lite familjemys, äta o dricka gott. Pre-midsummer. Blir så många när alla är samlade.. Berättar mer om denna kvällen sen efteråt =)

På fredag är det ju midsommar som ska spenderas med fina vänner...

Ja fasiken tiden går så snabbt.. På midsommar jag ju även jag o nic 1 år :P haha Vår kärleksdag..

Time to fresch up! Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0