MidsommarHelgen

Ojj dem har gjort om hela blogg sidan. Tar lite tid för mig o hitta runt nu, har ju varit samma i hur många år som helst!
Vår midsommarhelg har varit ritkgit mysig, o solen kom ju till slut =) Då passade vi på att gå ut.
Jag har fått gosa med Jolie i massor, ger en massa energi och lycka!
Känner mig mycket mer bekväm med henne nu, känns som om vi oxå börjar lära känna varandra lite.. Känns inte som om hon tycker jag är en främling iallafall :P
Vi åt massor med god mat, hade fixat ihop knytkalas gott gott gott. Jag älskar ju vår klassiska mat, sill potatis ägg o allt d där ni vet, yuuuum =)
 
Idag ska vi hjälpa nic syster flytta. Kul :/ haha åhh inte igen känner jag.. Ska komma o hjälpa till lite men dra mig så mycke spom möjligt :P
 
Vi fick storhandlat igår, så himla skönt o ha massa mat i frys o kyl igen. Lite o välja på nu ju :P
Kanske slänger ihop lite tacos till oss sen =) blir väl bra söndags mys.
Jag har lång helg och är faktiskt ledig imorron oxå, riktigt naaaajs
 
Innan nic sticker o hämtar lastbilen ska han få hjälpa mig o dammsuga =) tycker d e så fruktansvärt tråkigt o dammsuga. Jag gillar o städa, me när d kommer till detta me dammsugning så fuskar jag gärna, haha orkar inte flytta o ta under o så.. Nic däremot e ju jättebra på detta =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0