Migrän

Skulle ju varit ute me jobb idag, åhh men jag har Migrän. Börjar bli så trött på denna migrän, man blir vekrligen helt handikappad med huvevärken. Kan knappt titta. Har tagit tabeltter, men den ligger där o känns ändå. Inte skönt..
Så jag stannar hemma med mig Nic



Får sitta hemma o festa till det istället med EM o vin.. Ska stoppa in kyckling klubbor o kroketter i ugnen. lätt o gott.
Känner ätt jag ganksa snabbt känner av vinet haha. Inte ens druckit ett glas, men d e väl för man inte dricker så ofta längre =)

Har haft en riktigt mysig övernattning med Emelie o Jolie =) Hon är en riktigt glad o nöjd bebis. Inte alls svårt o få henne o le, o när man får henne o le, ja då smälter man ordentligt. Haha jag o Emelie låter riktigt fåniga när vi pratar med Jolie, Mycke hej i ett mycket speciellt tonläge haha men d får man bjuda på :P haha
Älskade unge du är underbar precis som du är...


Kärleken kan INTE beskrivas!

Älskar att jag får ha så fin o nära relation med henne, jag känner mig trygg o får en känsla av Jolie oxå att hon känner samma. Sen får jag ju samma känsla av hennes föräldrar att de är OK när jag har henne =) Jag blir helt varm i hjärtat. Emelie jag är så tacksam för din öppenhet mot mig och Jolie =)

Imorron ska jag o Älsko till Burlöv för o se om vi kan shoppa kläder till dopet.. jag vill hitta en fin klänning o Nic en kostym o sen har vi hårbandet kvar till Tindrisen. Hoppas på vi ska kunna matcha lite i det marin blåa, men får väl se vad vi hittar =)

Ledig ett par dagar till, ser ut o bli regn mestadels.. Men jag ska faktiskt mest ta  d lugnt, inte min starka sida, blir snabbt uttråkad o planerar alldeles för mycke, men kanske lite mys o avslappning iallafall =) vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0