Ny frisyr

Japps igår fick jag fräschat upp håret. Slingor sattes o topparna är klippta =) Me like!
Har även bestämmt mig för att jag kommer spara in pengar på mig klänning på dop o konfirmation. Jag har ju så många klänningar som bara är använda 1 gång, t.o.m klänningar som fortfarande är oanvända! Nu är vi ekonomiska =) Jag gillar det!

Lite räkningar är insatta, vår elräkning kom för första gången nu, undrar om den kan stämma. Billigare el här än i min lilla lgh, o här använder jag ju tvättamaskin o så för fullt... Ajaja jag tackar för den milda elräkningen =)

Trist o jobba ikväll, Sverige spelar o Nic o Tindra ska iväg till Lotta o John o grilla o mysa till fotbollen, det är sånna här dagar man får ångest över o jobba när alla andra är lediga! + att imorron ska N o T iväg me båt o fiska lite, guh så kul... Jag vill oxåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0