SuperDuper Dag

Vilken härlig dag vi fick =) Gått runt o myst me Emelie och Jolie i Trelleborg, Emelie gillar trelle mer o mer.. Hon har helt enkelt fått fel bild av denna fina lilla stad från början. Här är faktiskt fin och mysigt. =) Och vi träffas ju ofta ändå :P
 
Jolie hade lite humörsvägningar idag kände jag, från massa gnyr till stort leende =)
Emelie fick shoppat lite bl.a de skorna som jag har kollat på hur länge som helst, men har hållt mig för att inte köpa på jag sparar.. *duktiga jag* Men gjorde lite ont när Emelie köpte dem haha vill ju oxå ha :P
 
Andra kvällen i rad som jag o Nic går ut o går på promenad, så himla mysigt.
 
O ni vet det där huset som jag sa jag föll för, ja jag har ju inte sett d mer än på nätet o kan inte Trelleborg alls. När vi hade gått en bit kommer vi in i ett mysigt område med massor av grönt o söta hus, folk va ute i trädgårdarna o solen lös.. Jag älskade området o sa till Niclas åhh här skulle jag kunna tänka mig o bo om vi inte ska bo vid stranden. haha han börjar skratta o pekar på andra sidan gatan, ja nog fan ska huset vi båda gillar på nätet ligga precis där..
Åhh känns ju nästan som om det är menat för oss.. helt galet o gör ont i hjärtat att man inte ens har chans till o kunna köpa nu.. Vilket gör att vi inte ens kan boka in tid till visning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0