Torktumlaren

Jag använder den inte så ofta men till handdukarna o påslakanen o så då använder jag den. Tyckte maskinen började torka dåligt o förstod inte varför. Jag har  faktiskt aldrig tänkt på det, men vattnet måste ju såklart försvinna nånstanns. Jag tänkte att d försvann så som i tvättmaskinen, men när jag tittar noga så är ju inte de rören där..
Hmm
Då visste bannemej Niclas var hållaren fanns och ja den va ju full av vatten =) Tyckte d va lite roligt att han hade koll på det o inte Jag :P
 
Jag är ganska äckelmagad o tycker det är såååå viktigt att toaletten är ren fräsch o snygg.. Tog tag i den nu o storstäda från vägg till golv.. Riktigt skönt...
Dumt nog duschade jag före detta projektet så kände mig äklig o fick duscha igen.
Känns som om alla partiklar som finns där inne fastnar på en.. urk..
 
Hade full tvätt korg oxå men nu är den snart tom =) älskar mina effektiva lediga dagar! När man kan rå om hemmet.
 
Ska ta tag i köket o torka av alla skåpen o så, mm jag gillar o ha d fint =)
 
Till middag ikväll kör vi köttfylld paprika, gott gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0