Tripp and fall

Har städat för full rulle här hemma, så nu e här så fint hemma, skönt inför vår lediga helg =)

I eftermiddag ska jag hem till Emsan o Jolie. Ska faktiskt ha en sleepover, d va inte igår =) Ska bli mysigt.
Imorron tar vi lite som d kommer men på kvällen ska jag ut me jobb.

Asså det här med o tagga ner är inte riktigt min grej.. Haha Nic har får uppleva detta varje dag, mitt tjat. Nu vill ju jag ha hus.. MM så detta delar jag gärna med mig o berättar, nästan lite hänger upp mig på det o inte kan tänka på något annat. Vi satt o drömde oss bort o tittade på hus igår. Mysigt.. Älskar att vi har samma smak oxå, d underlättar nog massor sen när man väl ska börja leta.
Trelleborg känns för oss givet. Känns som om man får väldigt mycke hus för pengarna. Jag har alltid bott vid havet o dras automatiskt ditåt. Vårt hus ska ligga vid vattnet =) Lagom stor trädgård, d.v.s en lättskött, men tillräkligt stor för att kunna leka. Minst 4 sov rum, så 5 rok. runt 120-130 kvm. Helst en enplans villa, men det känns inte så viktigt. Sen vill vi inte har ombyggnads pprojekt, men vi vill göra vår stil inne i huset. Så renovering ska bestå av nytt gol kök toalett o sådär, inga stora renoveringprojekt.

Åhh drömmer mig bort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0