Underbara ledighet

Åhh va jag vekrkligen älskar att vara ledig, man borde vara ledig mer o jobba mindre.. =) bra ide tycker nog alla..
Den här jäkla rabatten går mig på nerverna, men snart är den färdig, ahah tycker d kommer nytt ogräss varje dag puh.

Jag o Emelie har en pakt till dopet, funkar riktigt bra faktisskt. Ikväll blir det en prövning för då kommer sus o chris hit o tittar på Sverige matchen *taggad till tusen*
Ska göra en fruktsallad o snittar tänkte jag så blir d inte så onyttigt =) Ska iväg o köpa lite öl o så, men för min del blir det vatten ;)

Vi kör på magövning varje dag, endast vatten, bara äta onödigt fredag/lördag.. Jag kommer klara detta galant.. Hejja oss =)
Nic o jag va på bio igår, såg åhh en film me konstigt namn, men det är den där de hittar en ny jord. Tyckte faktiskt inte den va så himla bra rätt seg.. Men ändå se värd. Vi gick på bio i Trelleborg, säger aldrig mer.. haha jätte söt bio med 5 rader men oj vilken miss alla rader är nästan jämnhöga o själva bioduken är för långtner, så man ser inget för alla huven framför sig.. Näää man satt där i två timmar o gick ut me nackspärr efter att ha suttit helt snett.
Nästa gång blir det höllviken lr malmö =)

Igår satt vi o titta på hus igen, skulle vi inte gjort, hitta ju ett hus vi skulle vilja titta på, men d e inte ens lönt..
MEEEN det positiva är ju att vi fick blodad tand o vi har seriöst satt igång med att spara pengar till kontantinsatsen =)someday ska vi ha vårt drömhus...

Men tillbaka till det vi hittade igår så nu kan vi ju inte riktigt släppa d, jätteonödigt ju...
Bild 1: 5 rum radhus på Notariegränd 8, Trelleborgs kommun Granlunda

Ritkigt sött hus med lagom trädgård, 123 kvm. Man kan se potensialen i huset till att göra om det som vi vill... Jag gilla det så mycke att jag önskar vi hade kunnat titta på det, sen vet man ju aldrig om man hade gillat d lika mycke efter d.. Men i mina tankar hade det varit perfekt för vår familj.
Ligger i ett bra område, ligger nära bra skola (Enligt Nic, som kan trelle :P)

men men time to move on o fortsätta drömma, för drömma d kan man alltid =)

Kommentarer
Postat av: Vera

Samma tankar som oss :) att flytta till hus :)

2012-06-12 @ 16:21:53
URL: http://veroniiqe.blogg.se/juste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0