Bara jobb

Hela helgen ska jag befinna mig ute med tågen. Fy vilken lång jobbe helg.. Massa banarbete vilket förlänger våra dagar med massa timmar. Inte alls pepp för denna helgen.
Skulle mycke hellre vara hemma =)
Denna helgen är prinsessan beräknad, får spännande vänta o se om hon vill komma ut =) kom ut nu tösabit =)
Börjat med en ny rutin, hoppa hopprep varje dag. Känns bra =) iallafall en lite start på mitt mer hälsosamma liv =)
Nic började igår oxå =) Nu kör vi...
Åhh vill inte åka hemifrån.. Så hemma kär jag har blivit!  tycker d e så skönt att vara hemma..
Just d bilen.. Fått tillbaka den, den drar massa tjuvström, men måste köra den till annan verkstad, suck... Jag är inte glad på bilen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0