Bebis

Japps nu har lilla bebis kommit till världen =) Hon tittade ut i lördes vid 10 tiden. Allt gick jättebra och hela familjen gjorde ett super jobb =)
Hon är så fruktansvärt söt, och det är på riktigt..
Bebisar e ju inte alltid så söta, men denna flickan är dundersöt.
Längtar tills jag får träffa mina tjejer... längtar längtar!
Sitter och planerar T´s kalas, vi ligger verkligen efter i tidsplanering. har varit så mycke projekt o få tag i adresser, som vi fortfarande inte får.. jag blir faktiskt lack på detta! Seriöst dem e 5 år och detta är värsta sekretess.. Barnen nästan måste hålla tyst om att de ska på eller ha kalas. jag tycker det är okej att man faktiskt inte trycker upp inbjudningar och så i ansiktet på alla barn, men liksom sen ska man ju få vara glad för det är ju något roligt.
Kommer ihåg när vi va små, då hade man ju telefon listor på alla barn, t.o.m de som inte ens gick i din grupp eller klass.
Halledar vad e d som händer... Blir less på det!
Tindra fyller år nu den 3 april, så ja det är ju snart, får dra lite på kalaset så barnen och föräldrarna har tid på sig att planera in det!
Idag ska det bli toppen väder, jag älskar det. Ska hämta spjuvern lite tidigare idag så tar vi en cykeltur. Åker kanske till alla fåglarna och matar dem.=) vi får se vad tjollanta e sugen på..
Maten är framtagen på tining, tvätten är inne i maskin, snart ut på en promenad, jag njuter..
Ska ringa lite samtal, skriva inbjudningar hmmm d va mer jag skulle göra men minns inte.. Jo just d, hmm får nog kombinera det med promenaden, T´s födelsedags present =)
Hon älskar ju musik och har fantastik inlevelse när hon dansar och sjunger. Ska få en cd spelare.. Sen har vi även köpt sagor som hon kan ha på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0