Fin i håret

Har tagit mig tid o göra mig lite fredagsfin. Ska dock bara jobba, men man kan väl va fin när man gör det me =)

Vågat hela håret och jag verkligen älskar när håret är så, vill så gärna permanenta d så, men e så rädd jag ska pajja den kvalite jag äntligen fått på mitt hår, har blivit så friskt.

På tal om detta borde jag verkligen boka en klippning.. hmm var klipper man sig här, här e ju ganska många frisörer så d e väl bara till att börja prova sig fram. Men ska jag permanenta mig ska jag veta hon lr han är bra =)

Jag saknar min Sambo, känns som dagarna bara försvinner och tiden vi är tillsammans är alldes för kort.
Vi kommer inte ens ses förren på måndag eftermiddag.. Japps så mycke ska jag vara borta hela helgen..  Ska snart åka in till Malmö för o jobba sen slutar jag inte förrens 21 imorron kväll, så när jag väl kommer hem sen så är Nic iväg på fest. Sen börjar jag vid 10 igen på söndag.. bläää hatar sånna helger, det är nu man verkligen önska man kunde vara ledig varje helg...

Jag e nog hungrig, hmm what to eat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0