Härligt!

Fick in lite pengar idag på kontot, kändes enormt bra så kiunde jag sätta in lite pengar på sparkontot som jag va skyldig mig själv.. Alla räkningar insatta och organiserade fint i pärmen.
Sängkläder i tvättmaskinen
Ahh allt börjar onrdna upp sig =)
Tänkte satsa på storstädning.. Igår fick jag ju en hel dag extra.
När jag o nic skulle lägga oss frågade jag när vi skulle få T imorron.. då sa han vi får inte henne imorron, d e bara torsdag.. Japps smack så fick jag en hel dag extra..
Vi har planerat storstäd på lördag, men känns som jag ändå kan göra d idag, inte speciellt kul väder heller ju!
Så slipper vi lägga vår tid på det en lördag!
När Nic kommer hem blir d e härlig promenad =) Oj kanske ska ta ut nått o äta till ikväll.. hmm har stor inspirations torka när d kommer till mat!
Har inte riktigt kommit in i d  där med att storhandla ännu.. jag bara går o handlar sen glömmer jag handla så d blir en fullständig rätt, alltid något som fattas.. så blir massa små springade till affären, lite smått störigt.
Japps dax o ta tag i detta då =)
O just d  måste vattna min enda riktiga blomma =) den fick vi av mamma när hon hälsade på första gången. Den är så fint utslagen just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0