Liten värld

Haha igår fick jag meddelande av en vän där hon undrade lite om trelleborg o hur d kändes för mig.. Som d känns just nu kunde jag bara säga positiva saker, här är verkligen jättefint o jag trivs, även om jag tror d kommer dröja innan d känns som hemma..
De hade iallafall lgh erbjudande, o inte nog med det, i vårt hus =) haha
Jag blev så glad, hoppas de kommer älska lgh o flytta hit..
Vi har en speciell historia vi två, en ovanlig sådan, i normala fall ksulle vi väl hata varandra, men d har vi faktiskt aldrig gjort. Hur skön vän som helst. Vem vet i framtiden kanske vi t.o.m kommer umgås med =) har ju snackat om d ett par år :P *Jag hoppas*
Ledig idag, känns som om jag bara ska njuta av denna lediga dag för mig själv, längesen jag hade en sådan, full rulle hela tiden. Ska nog ta en promenad o trotsa d tradiga vädert, ska inom scorett som har massor med rea, tror de ska stänga så utförsäljning på allt... Kan behöva ett par snygga vår o sommar skor =)
Ska hämta T lite tidigare idag så hon slipper en så lång dag på dagis. Typiskt jag skulle välja den dagen när d regnar haha men men, får ta på mig bra kläder =) Sen får vi se vad vi hittar på =)
Fick lite bilder av Cati i helgen från vår resa.. Åhh som jag njuter när jag kollar på dem, så overkligt att vi gjorde alllt d.. Känns inte som jag liksom när jag kollar på bilderna, tänka att jag va iväg o gjorde allt d häftiga =)
Tänkte dela med mig lite av några sköna bilder.
Filippinerna, Manilla
Billig shopping
Härlig dag ute med båten och fina vänner
Finaste utsikten från vår svit =)
Här äv vi i vackra Nya Zealand
På valSafari
Kayaking
Pancake rocks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0