One mission

Idag hade jag ett uppdrag! Jag var taggad!
Slutade jobb kl 6, men va så trött, fick ju bara sova i 4 timmar! Så jag sov lite på soffan på jobb, klockan åtta stack jag till Emelie!
Åt en god frulle, sen va d dax och sätta igång..
Vårt uppdrag, Få igång förlossning, nu ska lillan ut =)
Gick ut och gick en lång promenad, lång för Emelie i dags läget iallafall, riktigt mysigt va d o så himla fint.
Sen hem o vila lite, men ganksa snabbt va hon uppe igen, tror E va väldigt taggade hon me =)
Nu va d uppdrag putsa fönster.. Japps hela lägenheten fick rena fönster. Måste även vara hur skönt som helst o ha fått det gjort innan hon kommer ut =)
Så nu sitter jag här och håller tummarna på att inatt ska lillan komma =) hoppas hoppas!
Hade iallafall en super mysig dag med bästis!
Nu kommer snart sambo hem med en vän, blev hämt mat idag, någon slags tradition de har..
Vi hr ju blivit så duktiga på matlagningen så ja detta ska smaka =)
Tänkte imorron skulle jag se om jag kunde hitta krukor utomhus och sen plantera lite färska fina kryddor..
Ser fram emot lediga dagar.. ska göra så mycke skoj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0