Redig housewife

Här kör vi full rulle.. har nu tvättat klart ALLT, förutom lite strumpor som jag hittat lite överallt i efterhand :P
Dock inte mina utan de andra två slarverna här hemma ;) hehe

varit iväg o handlat, massa frukt mest, men även d jag saknade till kvällens mat.
Ikväll blir det korvstroganoff, jag verkligen älskar det.

Har packat ner lite ballerinakex och jordgubbar, samt lite bröd till fåglarna i parken.. Tänkte jag och Tindra skulle ha lite mys utomhus i den härliga solen =) ahh man njuter ju..

Har skaffat mig ett par converse skor.. Håller på att försöka vänja mig vid dem, hoppas de inte ger skoskav, känns lite hårda, men ser så mjuka ut på alla andra så jag hoppas på att de mjukar till sig snabbt.

Dammsugandet är klaaart, tycker verkligen d e svettigt o dammsuga haha..

Tänkte ta mig en spring runda ikväll lr om alla tre ska ut på promenix, får se hur det blir...
Måste skaffa nya skor att ha när jag springer lr går. Får ta en tur till intersport o se, såg i tidningen de hade massa erbjudande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0