Snart kommer hon

Hem! Åhh hoppas hon kommer älska sitt rum =) Det är långt ifrån klart men man ser dess potensial.
Och där är redan mysigt. Nic är och hämtar Tindrisen nu, kameran är redo, ska filma hennes första besök hemma! =)
Åhh Så mysigt!
Hon har fått en väggdekor av cati som är så himla fin i rummet, passar helt perfekt och vi lyckades verkligen placera den jättebra =)
Just d, nu har vi ju flyttat! hehe, vi slet som galningar hela helgen, uppe sent på nätterna och sen vaknade vi tidigt. På hela helgen fick vi flyttat allt hit till vårt hem, flyttstädat min gamla lgh OCH vi fick ihop snickrat alla möbler vi köpt samt inga lådor stod kvar!
Så det som återstår nu är o hitta platsen där d känns rätt, för vissa saker är bara random placerade. Sen ska ju såklart mer saker handlas, många möbler som saknas fortfarande, men lite kommer nästa månad o.s.v sen är d tavlor och gardiner o allt d där som oxå ska upp, men d tar väl sin tid =)
I helgen åker Nic iväg på Grabbhelg, ska till jaktstuga o skjuta lerduvor o ja dricka alkohol, dock inte samtidigt ;)
Tror han kommer ha d riktigt trevligt.
detta innebär jag o Tindra får lite tid tillsammans, och är det såhär fint väder ska vi njuta utomhus, i vårt hem och sen träffa vänner =) TOPPEN!
Imorron fyller även T´s mamma år så vi ska dit där en sväng så hon får gos av sin dotter på sin födelsedag =)
Åhh älskar hemma...
Bussen suger haha
Men jag Njuter av mitt liv..
Idag när jag kom hem från jobb så stack jag in till vårt centrum och handla på systemet, lite till Nic för helgen o lite till mig som jag kan ha typ när någon kommer o hälsar på ;)
Oj fortsätter sen, Nu kommer dem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0